Loading...

Bestelinformatie

 

Wat is de status van mijn bestelling?


Wat fijn dat u een bestelling bij 2eHandsdesign hebt geplaatst!

Wij werken op de volgende manier:

1. Zodra u besteld heeft ontvant u een bestelbevestiging met de besteldetails
2. Binnen 24 uur ontvangt u een officiele factuur.
3. BInnen 48 uur ontvangt u een planningsvoorstel (waarop u kunt reageren)
4. Binnen 2-8 werkdagen wordt uw bestelling op de met u afgtestemde datum en tijdstip afgeleverd.

Helaas bieden we op deit moment nog geen track & trace, of voortgangs statussen. Heeft u vragen over uw bestelling kunt u altijd even bellen met 078-6912182. We staan voor u klaar!

 

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?


In overleg met een van onze verkopers is dit vaak wel mogelijk. Neem hiervoor even contact met ons op via 078-6912182. We staan klaar om u te helpen!

 

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?


Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn! U kunt slechts tot ongeveer 4 dagen na aankoop uw bestelling annuleren. Heeft u uw bestelling minder dan 4 dagen geleden geplaatst? Neem dan gerust contact met ons op, dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen annuleren.

 

 

Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?


Geen probleem! Neem contact met ons op en wij passen dit direct voor u aan. Let er wel op, dat dit gebeurt tot maximaal 4 dagen na aankoop. Later dan 4 dagen? Bel gerust, we staan klaar om hier een oplossing voor te bedenken.

 

 

Moet ik een account hebben om te bestellen?


Nee! U kunt afrekenen als gast/nieuw klant, waarbij u gebruik maakt van dezelfde services. Wel biedt een account diverse voordelen, zoals snel bestellen en makkelijk herhaalaankopen doen. 

 

 

Kan ik vanuit andere landen bestellen?


Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland. Betalen kan met Nederlandse, Belgische en Duitse bankrekeningen en PayPal-accounts. Wij accepteren creditcards vanuit alle landen. 

 

 

Hoe plaats ik een bestelling?


U kunt bij albeka heel eenvoudig een bestelling plaatsen.

 

Producten in de winkelwagen leggen
Voeg één of meerdere producten, bijvoorbeeld een bureaustoel toe aan de winkelwagen door op de blauwe knop "in winkelwagen" te klikken.

De winkelwagen
Na het toevoegen kunt u kiezen om verder te gaan met winkelen, of naar het winkelwagen overzicht te gaan. Op de pagina winkelwagen overzicht kunt u uw bestelling controleren en verder gaan naar afrekenen door te klikken op de button "Doorgaan met bestellen". Wilt u nog meer producten toevoegen, dan kan dat uiteraard op dezelfde manier.

Uw persoonlijke gegevens
Als u al een account heeft kunt u bovenaan klikken op "mijn account". Heeft u nog geen account, dan kunt u registreren, of doorgaan als gast, zonder een account te maken. U vult in het laatste geval gewoon de gevraagde gegevens in. In alle gevallen geldt dat u uw persoonlijke gegevens moet invoeren/controleren.

Een verzendmethode kiezen
In de stap die dan volgt kiest u de voor u meest geschikte verzendmethode. Meer over het verzenden of afhalen van producten leest u op de klantenservice pagina's.

Een betaalmethode kiezen
Na het kiezen van de verzendmethode dient u de juiste betaalmethode te selecteren. Meer over de aangeboden betaalmethoden leest u op op de klantenservice pagina's.

Bestelling controleren
Nadat ook de betaalmethode gekozen is, is het tijd om de bestelling te controleren en te bevestigen. Als u ervoor gekozen heeft te betalen met een online methode, zoals bijvoorbeeld Ideal of Paypal, dan wordt u direct doorgestuurd naar de betaalpagina, na het afronden van de betaling komt u weer terug op de website. Uiteraard bent u verplicht akkoord te gaan met de verkoopvoorwaarden. 

 

 

Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?


Dank u wel voor uw bestelling! We sturen u binnen een half uur een bevestiging van uw bestelling via de e-mail. Nog niet ontvangen? Kan het zijn dat onze bevestiging in jouw Ongewenste E-mail of Spam-map terecht is gekomen? De status van uw bestelling kunt u ook terugvinden in de Orderhistorie van uw account, indien u een account heeft aangemaakt.

Kun u hem niet vinden? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Dan helpen we u meteen verder.

 

 

© Alle rechten voorbehouden